Przejdź do treści
Wczytuję...

Ścieżka nawigacyjna

Start / Serwis /

Serwis

Wszystkie produkty, które mogą Państwo znaleźć w naszej ofercie pochodzą od renomowanych producentów i są fabrycznie nowe. Ze względu na to, zakupione produkty są objęte okresem gwarancyjnym przewidzianym przez producenta i okres ten różni się zależnie od specyfikacji i rodzaju urządzenia wynosi pomiędzy 12 a 24 miesiącami.

Jako przedsiębiorstwo oferujemy serwis w ramach gwarancji na terenie całego kraju. Zależnie od indywidualnej sytuacji, przebieg naprawy może być różny. Serwis może być świadczony:

  • w naszej siedzibie lub w innym wskazanym przez naszą firmę punkcie;
  • w punkcie serwisowym producenta (jeżeli taki znajduje się w pobliżu);
  • na miejscu u klienta, gdzie znajduje się uszkodzone urządzenie w przypadku urządzeń wielkogabarytowych.

PROCEDURA ZGŁASZANIA USTERKI

Aby zapewnić jak najwyższą jakość usług, najpełniejsze rozumienie sytuacji i najszybszy czas reakcji prosimy Państwo o kontakt pod adresem email lub za pomocą formularza. Zgłoszenie usterki w formie pisemnej, za pomocą na przykład poczty elektronicznej, zapewnia największą przejrzystość. Po wystąpieniu usterki należy:

  • Poinformować nas o tym fakcie za pomocą wiadomości na adres serwis@gastronomiczne.pl
  • W treści wiadomości wpisać markę, rodzaj i model urządzenia, a także opisać usterkę lub skorzystać z formularza zgłoszenia awarii.
  • W niedługim czasie nastąpi kontakt ze strony obsługi GASTROCHEF. Zostanie określony sposób wykonania serwisu.
  • Jeżeli uszkodzony produkt ma zostać naprawiony w naszym punkcie serwisowym prosimy o wyczyszczenie go i zapakowanie go w opakowanie tak, aby nie uległ uszkodzeniom podczas transportu. Kurier na nasze zlecenie odbierze od Państwa paczkę w terminie nie dłuższym, niż 48 godzin od daty zgłoszenia usterki, i dostarczy ją w odpowiednie miejsce.

Prosimy nie wysyłać do nas paczek płatnych przy odbiorze. Nasz kurier odbierze od Państwa przesyłkę w miejscu, gdzie znajduje się urządzenie bez konieczności fatygowania Państwa do firmy pocztowej.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, ani tych, powstałych w wyniku niewłaściwego sposobu użytkowania. Niemniej jednak każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie z najwyższą starannością.

Aby zapewnić najwyższą jakość usług prosimy o unikanie zgłaszania usterek poprzez połączenie telefoniczne. Tutaj znajduje się formularz zgłoszeniowy, który znacząco usprawni cały proces rozpatrywania gwarancji i serwisu urządzenia. Przejdź do formularza. Zachęcamy również do zgłaszania usterek na adres serwis@gastronomiczne.pl lub biuro@gastrochef.pl

SZKOLENIA

Wraz z zakupem niektórych sprzętów istnieje możliwość zamówienia szkolenia posprzedażowego. Dzięki takim szkoleniom obsługa dowiaduje się, w jaki sposób powinno się odpowiednio korzystać ze sprzętu, jakie są zalecanie konserwacje urządzenia i ich sposoby oraz w jaki sposób dane urządzenie obsłużyć, aby przygotować w nim produkt w bezpieczny sposób. 

URZĄDZENIA OBJĘTE SZKOLENIEM

Oferujemy przeprowadzenie szkolenia na terenie całej Polski w terminie dogodnym dla obu stron. Urządzenia, które są objęte programem szkoleniowym, to:

  • piece konwekcyjno-parowe Stalgast
  • piece konwekcyjno-parowe Rational
  • urządzenia marki Robot Coupe
  • szatkownice oraz krajalnice Ma-Ga
  • piece Retigo
  • urządzenia marki BIZERBA

MONTAŻ

Usługą dostępną przy zakupie urządzenia, jest jego profesjonalny montaż. Wycena takiego projektu jest ustalana indywidualnie i zależy między innymi od poziomu skomplikowania montażu i odległości. Wszystkie szczegóły na temat terminów, czasu trwania montażu i kosztów umawiane są indywidualnie z każdym zainteresowanym. W celu zamówienia usługi prosimy o kontakt pod adresem serwis@gastronomiczne.pl lub biuro@gastrochef.pl