Regulamin sklepu internetowego
- Postanowienia ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego jest firma GastroChef Łukasz Urban, Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa, NIP 9521984417, zwana dalej "Sprzedawcą".
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Polski.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wyłącznie na rzecz Przedsiębiorców nieobjętych ochroną konsumencką, którzy posiadają numer REGON oraz NIP, zwanych dalej "Klientami".
- Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są cenami netto i brutto.
- Złożenie zamówienia
- Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia na wskazany przez niego adres e-mail.
- W przypadku braku dostępności zamówionego towaru, Sprzedawca przedstawi Klientowi e-mailem lub telefonicznie propozycję zmian co do trybu dalszej realizacji zamówienia (zamiana towaru, anulowanie).
- Płatności
- Klient może dokonać przedpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy na podstawie faktury proforma.
- W przypadku braku wpłaty na wskazany rachunek bankowy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
- Klient może dokonać płatności gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym towaru.
- Dostawa
- Towar zostanie wysłany na wskazany przez Klienta adres w Polsce.
- Koszty dostawy uzależnione są od wartości zamówienia oraz sposobu dostawy. Koszty zostaną określone podczas procesu składania zamówienia oraz w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
- Klient ma również możliwość bezpłatnego odbioru zamówionego towaru osobiście w Salonie GastroChef, który znajduje się pod adresem Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa.
- W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego, płatność jest możliwa, gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze towaru lub w formie przedpłaty na rachunek bankowy na podstawie faktury proforma.
- Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania wadliwego towaru.
- Reklamacje należy składać na adres poczty elektronicznej podany na stronie internetowej sklepu biuro@gastrochef.pl.
- W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do reklamacji i podjęcia odpowiednich działań, w tym wymiany towaru