Przejdź do treści
Wczytuję...

Ścieżka nawigacyjna

Start / Regulamin sklepu internetowego /

Regulamin sklepu internetowego

  1. Postanowienia ogólne
    1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma GastroChef Łukasz Urban, Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa, NIP 9521984417, zwana dalej "Sprzedawcą".
    2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Polski.
    3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wyłącznie na rzecz Przedsiębiorców nieobjętych ochroną konsumencką, którzy posiadają numer REGON oraz NIP, zwanych dalej "Klientami".
    4. Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są cenami netto i brutto.

 

  1. Złożenie zamówienia
    1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej lub za pomocą poczty elektronicznej.
    2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia na wskazany przez niego adres e-mail.
    3. W przypadku braku dostępności zamówionego towaru, Sprzedawca przedstawi  Klientowi      e-mailem lub telefonicznie  propozycję zmian co do trybu dalszej realizacji zamówienia (zamiana towaru, anulowanie).
  2. Płatności
    1. Klient może dokonać przedpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy na podstawie faktury proforma.
    2. W przypadku braku wpłaty na wskazany rachunek bankowy w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
    3. Klient może dokonać płatności gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym towaru.

 

  1. Dostawa
    1. Towar zostanie wysłany na wskazany przez Klienta adres w Polsce.
    2. Koszty dostawy uzależnione są od wartości zamówienia oraz sposobu dostawy. Koszty zostaną określone podczas procesu składania zamówienia oraz w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
    3. Klient ma również możliwość bezpłatnego odbioru zamówionego towaru osobiście w Salonie GastroChef, który znajduje się pod adresem Trakt Brzeski 35, 05-077 Warszawa.
    4. W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego, płatność jest możliwa, gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze towaru lub w formie przedpłaty na rachunek bankowy na podstawie faktury proforma.

 

  1. Reklamacje
    1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania wadliwego towaru.
    2. Reklamacje należy składać na adres poczty elektronicznej podany na stronie internetowej sklepu biuro@gastrochef.pl.
    3. W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do reklamacji i podjęcia odpowiednich działań, w tym wymiany towaru